sport retter

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

Čistenie a oprava sklznice

  • Prebrúsenie plochy sklznice na brusnom páse(zr. 80 - 100) bez prítlaku slúži k odstráneniu starého vosku a zvýrazneniu potrebných miest budúcej opravy
  • Pre dokonalé odmastenie sklznice pred jej opravou použijeme odstraňovač vosku
  • Mechanické vyčistenie poškodenej sklznice (škrabance a ryhy) zaručí dokonalé spojenie novo natavovaného P-tex materiálu s pôvodnou sklznicou
  • Použitím ručných pištolí alebo strojných extruderov nanášame na plochu sklznice len potrebnú vrstvu taveného polyethylenu. Takto natavená plocha môže byť ihneď brúsená na brúsnom kameni

cistenie a oprava sklznicecistenie a oprava sklznice

Porovnanie výsledkov brúsenia na brusnom páse / kameni:

  • Plocha sklznice by mala byť v ideálnej rovine so spodnou hranou. Na sklznici nemôžu byť žiadne zbytkové vlasy po brúsení na brusnom páse, odstránenie vrypov a defektov pomocou opravy
  • Spodná hrana by mala byť podbrúsena v rozsahu cca. 0.7°. Vlastné podbrúsenie - tuning hrany je vrátane jej vyleštenia pomocou tuningového kameňa
  • Všeobecne - pred tuningom spodnej hrany musí byť prevedená ideálna rovina sklznice

ŠPECIÁLNA PONUKA




















© 2010 Sport Retter | Via Ferrata Kyseľ - Slovenský raj